04/12/2020
Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego  w Gruszowie Wielkim
Apel do uczniów!
Apel do uczniów!

W związku ze stanem pandemii i brakiem możliwości bezpośredniego dotarcia do uczniów i  ich rodziców Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie  przekazuje uczniom naszej szkoły list – apel  Dyrektora RCKiK w Krakowie.

 

List do uczniów>>>

 

admin dnia 02/07/2020
Drukuj
Wypoczynek letni nad morzem dla dzieci rolników
Wypoczynek letni nad morzem dla dzieci rolników

Stowarzyszenie im. Teresy Kras,  po raz kolejny otrzymało dotację z Funduszu Składkowego Ubezpieczenia Społecznego Rolników na organizację letniego wypoczynku nad morzem (Rzucewo, woj. pomorskie) dla dzieci rolników.

 Uczniów deklarujących uczestnictwo w wypoczynku  należy zgłosić do Centrum Usług Wspólnych na ul. Sportowej 4 (tel. 14 655 42 24) w terminie do 07.07.2020 r.

Terminy: 23.07.2020r. - 01.08.2020r. lub 02.08.2020r. - 11.08.2020r.
 liczba miejsc dla dzieci rolników (ubezpieczonych w KRUS): 10
Opłata dla dzieci rolników: 400 zł

Szczegółowe informacje zamieszczone są w załącznikach.

Pismo przewodnie>>> 

Informacja dla rodziców>>>

Karta kwalifikacyjna>>>

Program wypoczynku>>>

admin dnia 01/07/2020
Drukuj
X edycja konkursu KRUS
X edycja konkursu KRUS

W piątek 26 czerwca 2020 r. uczniowie naszej szkoły  otrzymali dyplomy i nagrody za udział w X edycji Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego dla Dzieci pod hasłem „Bezpiecznie na wsi: nie ryzykujesz, gdy zwierzęta znasz i szanujesz”. Honorowy patronat nad inicjatywą objął minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Jan Krzysztof Ardanowski, zaś organizację wsparło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Państwowa Inspekcja Pracy, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa oraz Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Tegoroczna edycja  miała zwrócić szczególną uwagę najmłodszych mieszkańców wsi na sposoby zapobiegania wypadkom i chorobom zawodowym rolników związanym z obecnością zwierząt w gospodarstwie rolnym i jednocześnie zachęcić dzieci do zapoznania się z zasadami bezpiecznego zachowania w jego obrębie. Uczniowie poznali „Wykaz czynności szczególnie niebezpiecznych, związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego, których nie wolno powierzać dzieciom poniżej 16 lat”. Dzieci okazały duże zainteresowanie konkursem i licznie zaangażowały się w wykonanie prac.

Wyróżnienia etapu  powiatowego tegorocznego Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego dla dzieci w I i II grupie wiekowej otrzymali :

Zuzanna Bania  klasa 1

Edyta Toczek  klasa 1

Szymon Musiał  klasa 2

Julia Kawa  klasa 3

Karolina Kruk  klasa 8

Gratulacje dla  wszystkich nagrodzonych i wyróżnionych uczniów. Zapraszamy do udziału w kolejnej XI edycji konkursu.  

Opracowała: Dorota Bzduła

admin dnia 30/06/2020
Drukuj
Drodzy Nauczyciele!
Drodzy Nauczyciele!

Dziś koniec roku szkolnego mamy,

Więc życzenia Wam składamy.

Milo spędzonych wakacji,

Bez szkolnych krzyków i wariacji.


Dziękujemy za Wasze starania

Włożone w trud naszego wychowania!

Wiemy, że praca nauczyciela nie jest łatwa

Bo często krnąbrna i leniwa jest dziatwa!


Dziękujemy za to, że rozumiemy,

Że tylko dzięki nauce

Możemy piąć się po szczytach kariery!

 

 Klasa VIII

admin dnia 26/06/2020
Drukuj
Informacja dla rodziców oddziałów przedszkolnych
Informacja dla rodziców oddziałów przedszkolnych

Dzieci i rodziców z oddziałów przedszkolnych zapraszamy po odbiór pamiątkowych dyplomów w poniedziałek (29.06.2020) o godz. 9.00. Dyplomy będzie również można odbierać w sekretariacie szkoły w innym terminie. Odbiór dyplomów nie jest obowiązkowy.

Dyrektor Szkoły

admin dnia 23/06/2020
Drukuj
Informacja na temat organizacji zakończenia roku szkolnego
Informacja na temat organizacji zakończenia roku szkolnego

25.06.2020 (czwartek) o godzinie 8:00 odbędzie się  Msza Św. dziękczynna w intencji przedszkolaków, uczniów szkoły podstawowej, Dyrekcji, Nauczycieli i Pracowników naszej szkoły z okazji zakończenia roku szkolnego i katechetycznego.  Do udziału w uroczystości zaprasza ksiądz Proboszcz Parafii Gruszów Wielki wraz z Dyrekcją Szkoły Podstawowej im. Kard. S. Wyszyńskiego w Gruszowie Wielkim.

Proszę pamiętać o konieczności używania maseczek ochronnych w kościele oraz o zachowaniu bezpiecznego odstępu.

Informacja na teamt organizacji zakończenia roku szkolnego 26.06.2020 (piątek).

  1. Spotkania uczniów z wychowawcami odbywają się w swoich klasach.
  2. Każda klasa podzielona jest na 2 grupy. Poniżej harmonogram spotkań.
  3. Po spotkaniu uczniowie rozchodzą się do domów. Obowiązuje zakaz spotkań i przesiadywań przed szkołą i na terenie szkoły.
  4. Uczniowie na terenie szkoły bezwzględnie używają maseczek oraz rękawiczek.
  5. Proszę nie grupować się w miejscach takich jak drzwi wejściowe, korytarze, klatki schodowe.
  6.  Ze względów bezpieczeństwa proszę Rodziców o niewchodzenie do budynku szkoły. 
  7. Proszę używać środków dezynfekcji umieszczonych w szkole w wyznaczonych miejscach.
  8. Zachowujemy bezpieczny odstęp pomiędzy sobą.
  9. W przypadku nieobecności  dziecka na zakończeniu roku szkolnego rodzice będą mogli odebrać świadectwo szkolne w poniedziałek (29.06.2020) w sekretariacie szkoły w godzinach od 8:00-12:00.

Harmonogram wydawania świadectw:

Godz. 8:00 KL I-IV - I tura
KL I -uczniowie  od 1-9 numeru sala nr 43
KL II -  uczniowie  od 1-11 numeru sala nr 41
KL III - cała klasa sala nr 44
KL IV - uczniowie od 1-7 numeru sala nr 32
 
Godz 9:00 KL I-IV - II tura
KL I - uczniowie  od 10-17 numeru sala nr 43
KL II - uczniowie od 12-21 numeru sala nr 41
KL IV -  uczniowie od 1-7 numeru sala nr 32
 
Godz. 10:00 KL V-VIII - I tura
KL V - uczniowie od 1-10 numeru sala nr 19
KL VI - uczniowie  od 1-7 numeru sala nr 38
KL VII - uczniowie od 1-8 numeru sala nr 36
KL VIII - uczniowie od 1-10 numeru sala nr 39
 
Godz 11:00 KL V-VIII -  II tura
KL V - uczniowie  od 11-20 numeru sala nr 19
KL VI - uczniowie od 8-13 numeru sala nr 38
KL VII - uczniowie od 9-15 numeru sala nr 36
KL VIII - uczniowie od 11-18 numeru sala nr 39

Dyrektor Szkoły

Marcin Jarzwiec

admin dnia 21/06/2020
Drukuj
Informacja na temat zwracania książek do biblioteki
Informacja na temat zwracania książek do biblioteki

Oddawanie podręczników odbędzie się w poniedziałek w godzinach:

  • Klasy I-IV: od 8:00 do9:30
  • Klasy V-VIII:  od 9:30 do 11:00

Proszę przychodzić w  różnych porach wyznaczonego czasu.

 

 

  1. Podręczniki należy spakować w reklamówkę, podpisać w widocznym miejscu na reklamówce, przynieść w wyznaczonym czasie do szkoły i złożyć przed własną klasą, na przygotowanych ławkach.
  2. Rodzice i uczniowie mogą w jednym czasie zwrócić podręczniki wszystkich swoich dzieci lub rodzeństwa.
  3. Używamy środków dezynfekcji umieszczonych w szkole w wyznaczonych miejscach.
  4. Zachowujemy bezpieczny odstęp pomiędzy sobą.
  5. Uczniowie i rodzice na terenie szkoły bezwzględnie używają maseczek oraz rękawiczek.
  6. Bardzo proszę o nie grupowanie się, Szczególnie dotyczy to miejsc komunikacji (drzwi wejściowe, korytarze, klatki schodowe.
  7. Uczeń jest zobowiązany do rozliczenia się z pożyczonych w bibliotece szkolnej książek. W sytuacjach spornych biblioteka szkolna będzie kontaktowała się z Rodzicem, uczniem telefonicznie w celu wyjaśnienia.
  8. W razie zniszczenia lub zgubienia podręcznika lub książki i braku informacji o przyczynie takiej sytuacji, RP będzie rozpatrywać każdy taki przypadek indywidualnie i podejmować odpowiednie kroki w celu wyjaśnienia sytuacji.

Dyrektor szkoły

Marcin Jarzwiec

admin dnia 21/06/2020
Drukuj
Dziennik elektroniczny
Office 365
Bezpieczna szkoła
eTwinning w naszej szkole
Na facebooku
Świadomi swoich pasji
Równaj w górę
Przetargi
Kalendarz
Po Wt śr Cz Pi So Ni
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Jadłospis
Oferta Edukacyjna
ePrzedszkole
Na Pożółkłej Fotografii
Przegląd Talentów
Nasze Osiągnięcia
Nasze Prace
TOP
RSS